Partnereink igényeit szem előtt tartva 2014-ben bevezetésre került cégünknél az ISO 9001 és ISO 14001 szabványnak megfelelő minőségirányítási és környezetközpontú irányítási rendszer.

A rendszer alapjait tulajdonképpen már 2012-ben elkezdtük lerakni azzal hogy amennyire az lehetséges áttértünk a papír alapú dokumentumkezelésről elektronikusra. Folyamatosan a cég igényeihez igazított felhő alapú rendszert dolgoztunk ki amely bárhonnan bármikor hozzáférhető a kollégák jogosultsági szintjeinek megfelelően. A feladatokat megosztottuk a munkatársak között, a részfeladatokat pedig leegyszerűsítettük és részben automatizáltuk. Például a megrendelések feldolgozása általában az Árpád Fejedelem útján található irodában történik, a szállítólevelek, termékdokumentációk is itt készülnek, ám közvetlenül a raktárba kerülnek kinyomtatásra. A raktárban a szállítólevelek alapján előkészítik, majd kiadják, esetleg kiszállítják az árukat. A vevő által is aláírt szállítóleveleket a raktárban digitalizálják, az egyéb, oda érkező dokumentumokkal egyetemben, majd ezek feldogozása, és a számlázás már szintén az irodában történik. A papír alapú dokumentációk minimalizálása mellet a közlekedés optimalizálásával a hulladékképződés elkerülésével illetve minél hatékonyabb újrahasznosítással törekszünk arra hogy ökológiai lábnyomunkat elhalványítsuk.